Promenix & grillning!

                                            Datum: 2008-06-01 Tid: 20:30:45 Kategori: Blandat
Heej underbara läsare! =)

Tråkigt att ni knappt kommenterar, men det får jag väl leva med. xD
Hur som helst, sitter och väntar på att Parlamentet ska börja! Ser ni också på det? Det är säsongsavslutning ikväll tyvärr...Henrik Dorsin, Henrik Hjelt, Sofia Bach & Soran Ismail ska vara med i alla fall...;D

Till kvällsmat idag blev det grillat kött med potatisgratäng. Mumsigt, fast det var ändå ganska äckligt. ;P
Innan det var jag på en trevlig promenix med Cajsís! Vi gick ner till Vättern och satt där på stenarna och blev svettiga. Jag hade min blåa klänning på mig, och det blev svettstreck på magen hahah. xD Fy vad äckligt, men jag överlevde. Cajsa sa en grej: Melinda, har du tänkt på att alla är gravida nu för tiden?
Svar: Nej, det har jag faktiskt inte gjort, men nu när du säger det så..

Hon hade rätt! Förbi oss gick det 2 unga kvinnor, bägge gravida. Sedan kom det en riktig fet man också, han såg också gravid ut för magen var riktigt rund hah! Äckligt..;P

Nu börjar det!
5 kommentarer                                                                                                                    
  en med en rund mage

kul att höra att du tycker man är äcklig ;)

2008-06-01 l 20:54:31
  Kim

2008-06-01 l 21:00:49
  Kim

De e väl gött att vara gravid pressa ut en 4kg gnällskit

enda posetiva: 100% chans att man går ner i vikt efter 9 månader

2008-06-01 l 21:02:13
  Emelie

Björn gustavsson skulle varit med!! Han är bääääst! :D

2008-06-02 l 19:32:08
  Pernilla

faktum är att jag håller med dig i den synpunkten. Själv är jag gravid och jag har även en väninna som är det. Det är underbart med bebisar! Du borde skaffa dig en liten unge du med! ;) ha en fortsatt bra dag och kämpa på med bloggen!

2008-06-02 l 19:33:43
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: