Så tänker killarna

                                            Datum: 2008-06-23 Tid: 12:38:52 Kategori: Blandat
Så tänker killarna:
Kyss på handen - Han gillar dig.
Kyss på halsen - Han vill ha dig.
Kyss på läpparna - Han älskar dig.
Kyss på öronen - Han leker bara.
Kyss på ett annat ställe - Kör hårt!
Ser dig i ögonen - Kyss mig.
Kyss på kinden - Han vill vara mer än vän.
Leker med ditt hår - Han vill inte lämna dig.
Har nänderna runt din midja - Han älskar dig för mycket att låta dig gå.

Hittat på bilddagboken, men eftersom jag ogillar bilddagboken så lägger jag upp den här istället. Tänk på detta nästa gång det händer er. ;D
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: