Slut på tönteri

                                            Datum: 2008-06-04 Tid: 20:47:37 Kategori: Blandat
God kväll :)

Datorn dör snart, men jag hoppas att jag kan få ner lite i ett inlägg i alla fall.
Ja Anton, jag är lik min mamma, det säger inte bara du utan alla. :P Jag kan inte hjälpa det, du är säkert lik din mamma också.
Magontet har försvunnit som tur är, så jag har fått i mig lite mat efter alla kräkningar. xD Det är verkligen sjukt äckligt att spy på sin egen hand, men äh, man vänjer sig snabbt. Jag fick låna min gamla moppe av Erica som numera är ägare, så jag kunde pallra mig ner till pizzerian och hämta 2 st. Riktigt gott var det, även om mamma hade varnat mig innan att inte äta kebab såhär års. Vi får väl se i morrn om om jag har diarré eller liknande. ^^

Jag och Adam gick upp till Erica (som förövrigt endast bort 2 hus bort) och hämtade + lämnade moppen. Vi stod kvar där och snackade me Erica och hennes pappa i ½ timme typ. Vi snackade om våra längder, att både jag och Adam är så korta. Jag är 17 år och 163 cm, Adam är 14 (snart 15) och är 157 cm. Men, han växer väl förhoppningsvis, men det gör nog inte jag. Men vad tusan, orka växa? Alla kända Hollywoodfantaster är ju korta kom jag och bror min på. Hilary Duff (155 cm) tvillingarna Olsen (mellan 150-160 cm).

Ulf (Ericas pappa) sa till mig att jag är väldigt lik min mamma, överallt haha. Det känns så bra att snacka med vuxna människor tycker jag, det ger någonting istället för att snacka med folk i sin egen ålder eller mindre. Då är man ju bara omogen hela tiden, snackar skit om folk, skiter i viktiga saker, varför inte växa upp?
Okej, nu vet jag vad ni tänker? Den här tjejen kan verkligen inte säga såhär, för hon är ju så omogen man kan vara!

Men helt ärligt, nu ska jag ge järnet för att växa upp! Inte vara så jävla töntig och dum i huvudet hela tiden, ingen gillar mig för det ändå.
Endast 14 minuter kvar tills Lost börjar, haha jag är helt överväldigad! Enligt en hemlig källa så kommer programmet hålla på till typ, 12! Usch vad jobbigt, men det får jag leva med.

Jag saknar min moppe lite, jag kommer nog ligga och gråta ikväll när jag ska sova. Min XOP, min underbara älskling. Nu är den så vaxad och fin, hoppas den har det bra nu i ett annat liv. Jag vet att han alltid kommer att älska mig och endast mig! <3
Yeah, den där "icke-omogen-grejen" börjar bra! (Y)

Puss & Kram alla underbaringar där ute!
1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

det är väl lugnt att vara lite barnslig ibland så länge man vet när man ska skärpa sig

2008-06-04 l 22:51:47
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: