Söndag den 15 juni

                                            Datum: 2008-06-15 Tid: 18:06:25 Kategori: Blandat
Heej :)

Regnet öser ner utanför fönstren, och här sitter jag och den underbara datorn. Mamma motionscyklar bakom mig med Anastacia-musik på. Kom nyss hem från Jönköping!

Egentligen så skulle Sebbe kommit hit igår, men jag pallrade mig ner dit istället. Anledningen till att han inte kom var att han hade migrän, eller med andra ord; bakfylla. ^^
Tog bussen, men hoppade av i Habo där Sebastian då var. Vi käkade tacos med hans familj och hans yngre syster hade fått ett stipendium från skolan! Hon har dyslexi, men ändå har hon kämpat som bara den för att klara av de svåraste ämnena! 2000 riksdaler fick hon, gud vad kul! Det förtjänade hon! =D

Tog bilen till Jönköping och till Torpa, och där minns jag inte vad vi gjorde! Det enda jag minns är att Chrille kom förbi lite senare, och vi gick ner till Piren och glodde lite. Jag hade inte med mig några långbyxor, så där gick jag på kvällen och frös lite till & från. Jag tycker det är så hemskt att gå förbi sådana där ställen där jag inte kommer in. Där det är 18årsgräns alltså. Jag längtar som att as tills jag fyller 18 bast. Det är ju "endast" 8 månader kvar..Jäklar vad jag ska göra saker då! Pierca mig, tatuera mig och gå på krogen! Haha, living the dream! ;D

Promenaden vi tog genom Jönköping blev fruktansvärd lång, så efter ett tag orkade vi inte längre. Chrille hade en Mercedes från 1972, en cabbe!  Den åkte vi en sväng i. Klockan var väl runt, 23 då kanske, och jag satt där i baksätet med en T-shirt på benen för att det inte skulle vara för kallt. xD Vi åkte ju inte direkt och strögade heller, utan körde på motorvägen, så det gick undan vill jag lova. En otroligt fin bild för att vara 36 år gammal...Vit var den.

Drog hem till Chrilles rosa lya och spelade Guitar hero, jag vann! Eller, i början gjorde jag det, men något gick snett...:P Fingrarna ville inte lyda mig efter en stund, så jag gav upp. xD
Vid 1-tiden blev vi skjutsade hem till Sebastian igen och då fick vi för oss att vi skulle se på en film. The Green Mile fick det bli. Har ni sett den? Den var sjuuuuuuuukt lång! Höll på i MINST 3 timmar. Det är jag säker på. Den var riktigt bra, men med tanke på att klockan var så mycket så ville jag sova. Jag fick lite panik när det började ljusna igen..Jag kan ju inte sova om det är ljust ute!!

Det kunde jag inte heller...
Därför är jag jäkligt trött nu.
Jag låg där och typ, blundade för att verkligen kunna sova, men det gick inte. Någon skönhetssömn blev det inte direkt, men några minuter lyckades jag väl slockna.

Hur som helst!
Idag har jag inte gjort något vettigt över huvud taget. Funderar på att slänga ihop en ny design till bloggen...ska jag det? Haha, vi får väl se vad jag ägnar min dyrbara tid till...

Puss på er sålänge! :)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: