Stooor bildspecial från gårdagen!

                                            Datum: 2008-06-21 Tid: 18:13:32 Kategori: Photoshop

Ostbågar is the shieet! ;D


Från vänster: Cajsa, Sofia, Natalie, Marie, David, Johan (huvudet sticker upp) Emil (liggande)


Emil ligger och jäääääser...


Från vänster:
Fabian (Fnabian), David, Johan, Emil


Fina Sofia som är här på semester från USA. Natalie syns lite också ;D


Cajsa, Natalie, Marie, Fabian och Johans kropp tror jag..:O ;)


David & Marie hoppar loss! ;D


David & Fabian på altanen. Snyggt att man ser fotografen (JAG) i fönstret ;D Skillat!


Olle bygger torn av någon midsommarstång och några flaskor tror jag. xD I köket!
Mingelbilder ;D

Natalie försöker fly från kameran, men misslyckas! Jag är överallt med min kamera! ;D


En ytterst snygg bild på Marie som är otroligt suddig. Men jag orkar inte ändra bilderna, de får vara som de är!


Eftersom Cajsa & Marie skulle komma till mig vid 16 igår, så kunde jag inte åka iväg och handla, så jag bad Johan, Emil & Fabian att handla åt mig istället. Det gjorde dem.
Det blidde; ostbågar, coca cola och...håll i er nu, 1,2 kg lösgodis!

Min första kommentar: JAG HAR INTE RÅD ATT BETALA DET HÄÄÄR! :O
Tro inte att godiset är slut, för det är det inte...inte än.;D Men, vi delade på det faktiskt. Snäll ska man vara.

Puss på er sålänge!


6 kommentarer                                                                                                                    
  frida

Tack :)



Din blogg var också jätte fn :D

2008-06-21 l 21:51:26
Blogg/hemsida: http://frajdutt.blogg.se/
  Kling

Fan va sexig jag är när jag jäser...

2008-06-22 l 11:45:56
  Cajsa

älskar dig<3

2008-06-22 l 12:49:08
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
  Marie

JAG DÖR xD

2008-06-22 l 20:05:56
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
  Linnea

Ja, ostbågar är gott :)

2008-06-22 l 22:35:21
Blogg/hemsida: http://oddneus.blogg.se/
  bjorkman///Kling-retaren

fan ja me mitt skrev är sexigare än kling när han jäser ;-)

2008-06-24 l 13:44:23
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: