Sugen

                                            Datum: 2008-06-17 Tid: 15:30:18 Kategori: Blandat


Ni anar inte mitt sug efter en härlig, mjuk kladdkakesmet. Jag är som besatt av det. Men icke, ICKE. Inget sådant onyttigt ska komma in i min kropp. Inte de närmaste 9 veckorna i alla fall.

Jag blir ledsen bara jag tänker på det, men jag ska klara av detta.

Anledningen till att jag drack oboy till frukost idag var, att jag ville belöna mig själv för att jag var så duktig igår. Inget socker kom in i min kropp igår, då borde den få lite idag. Jag menar, kroppen behöver trots allt lite av allt...
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: