Tisdag

                                            Datum: 2008-06-24 Tid: 13:28:41 Kategori: Blandat
Hej

Vart är betygen? De skulle ju komma nu endast någon vecka in på lovet, jag är nyfiken. Det enda som jag fick på posten idag var en FRIDA-tidning, alltid något.
Minsann, mitt nya plastkort har kommit. Nu slipper jag det där jobbiga Nordeakortet som endast fungerar på Nordeas bankomater, nu kan jag ta ut överallt. Frihet! Men, jag har inte tittar på koden än, får ta och göra det. Det kan ju vara en fördel att kunna den menar jag.

Idag har jag inte bara latat mig, jag har faktiskt grävt en grop i trädgården. Icke frivilligt kan jag meddela, men det behövdes. Vi har nämligen gjort en spaljé som det skall växa humle på, som nu står precis vid slänten. Allt för att slippa se in till våra fula, äckliga grannar. (Ja, vi hatar dem verkligen)
Sixtens bur är rengjord, Ella fick provsitta hålet jag grävde (hon kissade i det..) och Missan har fått vara ute. Hunnit med hyfsat mycket känns det som..Eller i alla fall så har husdjuren fått lite ändring i vardagen. Vad tyckte ni om bilderna på Ella förresten?

Time to do other things,
Hugs!
2 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

ska ni börja med öltillverkning??

2008-06-24 l 14:43:38
  Melinda

Mojje: Haha nä! Eller kanske, jag vet inte :D

2008-06-24 l 15:12:09
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: