Tomorrow

                                            Datum: 2008-06-13 Tid: 22:10:39 Kategori: Blandat
Hej
Som ni märker, så har jag inte mycket att göra. Inte alls mycket.

Missan sitter på Tv:n och tittar ut på trädgården.

Familjen glor på Tv i ett annat rum.

Jag chattar med en klasskompis.

Jag saknar alla som slutade på IT-gymnasiet idag, REDAN!

I morgon ska jag vara med Sebastian och vi ska typ, gå på bio.

I morgon ska jag ta mig en rejäl sovmorgon.


Nej herregud, jag klarar inte av det här. Jag vill att alla 3:or kommer tillbaka. Jag gråter nästan. Haha, vad är det med mig egentligen? Jag känner knappt en käft av dem, men ändå, jag kommer saknar dem. Jag måste komma bort från datorn!

Kram <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie (den långe tjejen på 192cm ;D)

melinda, jag gjorde en dum grej idag, ehum, aahahahh du kommer baa: VAAAAAAAAAAAAAAA?!



2008-06-14 l 02:05:30
Blogg/hemsida: http://mrsunderbar.blogg.se/
  Cajsa

Hej! vi fick inte tag på dig igår!!! Grillkväll ikväll!!! Du är mkt välkommen:)

2008-06-14 l 09:18:43
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: