Tuesday!

                                            Datum: 2008-06-17 Tid: 10:53:52 Kategori: Blandat
God morgon

Här sitter jag, uppe med tuppen. Inte riktigt kanske, men jag sitter i alla fall här med min frukost:

1 macka med smör (hembakad)
1 glas oboy
Flingor med fil och små bananbitar i

Jag är riktigt jäkla stolt faktiskt. Igår åt jag inget onyttigt alls, såhär såg min mat ut igår:
Frukost: samma som idag fast mjölk istället för oboy
Middag: pyttipanna med 2 stekta ägg
Kvällsmat: -


Den där jäkla pyttipannan förstörde allt antar jag, eftersom det är så jäkla mycket salt i det. Men, jag smååt inte i alla fall, utan drack mest vatten om jag var sugen på något. Ett hett tips! Är du sugen på något sött, gå då och borsta tänderna så ska du se att du inte vill äta på ett tag!

Nog om det! Igårkväll runt 18-tiden så åkte jag hem till min kära vän och gamla klasskompis Kling. Jag spelade lite trummor, satt i en källare och skrattade ihjäl mig, och bara väntade på att fler människor skulle dyka upp. Det gjorde det också, fast 1 timme senare. Då kom Johan och Fabian till honom. Vi stannade inte länge, utan drog till skolan, och till den stora gungan. Jag och Johan var de enda som var "män" nog att våga gunga. ;D Fast, jag tror att Emil blev så illa tvungen att göra det han också. Han mådde inte alltför bra sen. ^^

Vi gick vidare till en pizzeria vid namn Eridu. Väl där inne så säger han som jobbar där: Du lik din mamma 100 %!
Haha, jag bah: Okeej, är hon här ofta eller?
Han: Nejnej, men din mamma, jobba tidigare på glasögonbutik?
Jag: Hehe, jao, jo det gjorde hon.


Satan att jag aldrig kan vara anonym. xD Alla som någon gång har sett min mamma, kan sedan säga vem jag är. xD Kusligt...
Jag åt ingenting på pizzerian, men drack, det gjorde jag. 1 glas vatten...
Helt plötsligt så ser jag att Carin står ute på vägen och vinkar, jag springer ut direkt. Hon jobbar tydligen på Strand och vi står där och snackar om allt & ingenting en liten stund.

För att göra en lång historia kort, vi gick runt i Hjo och fulade oss lite, lekte i lekparken, kissade i parken, frös, lånade varandras jackor, gick hem till Kling och tittade på Mr & Mrs Smith. Sen följde de mig hem, och sen somnade jag. :)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: