Tyska eller franska?

                                            Datum: 2008-06-23 Tid: 12:42:50 Kategori: Blandat
När jag lyssnar på den här låten så ångrar jag nästan att jag läste franska i 4 år, tyska är ju riktigt coolt.


Fast nu har jag läst franska, och så hemskt är det väl inte ändå? =D



Nena - 99luft Balons (vet att jag la ut den nyss, men gjorde det igen ;D)
Kate Ryan - Voyage Voyage

Vad är snyggast? Tyska eller franska?
1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

av bilderna att döma röstar man ju helt klart på franska

2008-06-23 l 13:38:33
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: