Uttrycka sig i bilder

                                            Datum: 2008-06-18 Tid: 16:56:01 Kategori: Photoshop

Målade mina tånaglar rosa. Gulligt. Har inte målat
dem på år & dar!


Är jag en av de få som faktiskt har en längre stortå en den andra tån?

2 kommentarer                                                                                                                    
  Uddiest

din blogg var jätte fin man känner sig så lung när man kommer in å så ill man bara läsa allt ;)



haha nee dt e du nt jag har också en strre stortå en den andra haha x)

känn dig unik vi e nt så många =)

2008-06-18 l 17:04:54
Blogg/hemsida: http://uddiest.blogg.se/
  sofia

Hihi =)

2008-06-18 l 19:50:50
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: