Vaaar e boxen? Däääär e boxen..

                                            Datum: 2008-06-13 Tid: 21:51:17 Kategori: Sjukt/roligt
Heej :)

Här sitter en trött Melinda vid sin brors dator och typ, lyssnar på musik. Därav rubriken. xD "Bag in da box"
Ja, vad kan jag säga? Jag kom nyss hem från min morbrors studentfest, det var mycket "trevligt". Vi åt och typ, kastade en ballong till varandra. Sedan tog jag pappas kniv och..mohahaha, stack sönder den. xD
Det roligaste av allt var ändå när Johan (min morbror) fick sin digitalkamera. "Tjoooooooohooooooooooo!"

HAHAHA, precis så som Björn Gustavsson låter i ett klipp ur Sverige pussas och kramas. Fast det tror jag inte att Johan har sett, så han skrek av glädje!
Väl på kalaset så var det lite folk som jag faktiskt aldrig har träffat, bland annat en tjej som heter Frida. Det är, hmm, min mammas mosters barn, som är 22 år gammal. Hon bor på landet med sin kille och en massa hästar, underbart. Jag kanske ska dit i sommar och rida på ett läger, knappt en vecka, men askul. Jag älskar hästar! Nu har jag min chans. Hon hade även några hästar till salu, men jag fick inte köpa för mamma, attans!

Det är SOMMARLOOOOOOOOOV! Så sjukt jävla skönt är det. Jag ska bara slappa, förhoppningsvis kunna sola, umgås med vännerna, slappa lite till, och sedan jobba. Jag börjar den 28 juli och håller på till skolan börjar igen, men det ser jag bara som positivt. Då lär jag mig att komma upp tidigt på morgonen. Alltså shit, jag kan inte fatta det. Sommarlov, nästa terminn börjar jag 2:an. Helt sjukt!

Vad händer nu då?
Jag sitter här och är trött. Förut när jag kom hem så la jag mig i sängen, klänningen var på och så även sminket, men jag somnade ändå. Sov i typ, 2 timmar, och jag vaknade upp med en jäkla huvudvärk som inte har släppt än. Lite trött och hängig är jag allt, men vad gör det? Ingenting! =)

Har jag berättat om avslutningsdagen? Det har jag inte va? :O Det måste ni höra! Så sjukt kul!
För det första, JAG KOMMER SAKNA ALLA 3:OR SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET. DE ÄR SÅ UNDERBARA, SÅ DUKTIGA, SÅ VUXNA!
Sången de sjöng mest hela tiden löd: Vem vill gå i ettan nu, ingeeeen, ingeeen, vem vill gå i ettan nu, ingen, ingen aaaalls!

Det kan jag verkligen förstå att de tänker, men jag vill gå i ettan nu. xD Jag gillar att vara yngst, vet inte riktigt varför. Men det känns bra. På morgonen så skulle jag, Emelie, Anton & Charlotte gå ut och leta efter Emelies studentbror, och då möter vi ett gäng 3:or som sjöng det där som jag nyss skrev. xD De riktigt pekade på oss!
Vi gick omkring där ute i solskenet, snackade med folk, tittade hur roliga de såg ut när de inte var riktigt nyktra m.m. Det togs kort som bara den! Jag vill inte veta hur många jag är med på. xD

Bilder kommer!
Attans, nu blir det ett sånt här långt inlägg igen, men whatever! Jag har ingen bärbar längre, vilket gör att jag sitter vid datorn mindre. Det är väl bra det iofs, men inte för bloggen. xD
I alla fall, efter ett tag samlades alla elever och lärare i våran lilla matsal och där var det lite underhållning i över 1 timme. Jag fick gå upp på scen! Tro inte att jag hade gjort mig förtjänt av det. xD Ånej, jag gick upp dit och fick tröstpris! Jag & Emelie tillsammans faktiskt, eftersom vi hade kommit sist i löpningen. Vi gick varsitt USB-minne (1 GB) lite godis och en ful bild på oss! Usch, den var verkligen inte fager!

En kille i 3:an höll tal senare, det var så sorgligt att han själv började att gråta. Jag vet inte riktigt hur mycket han hade fått i sig, men det var rörande. Jag började till och med gråta själv. :')
tså shit, studenterna var som galna. Men, det förstår jag. Det hade jag också varit. De stod upp och gapade och sjöng och var SÅ glada. Det blev nästan lite jobbigt, men ääh, det här är deras dag!

Haha nej usch, nu blir det här inlägget långt. Förlåt. xD Vi hörs nångång! Puss <3


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: