:/

                                            Datum: 2008-03-04 Tid: 16:17:16 Kategori:

Jag trodde verkligen inte att du skulle komma till mig
Att jag inte skulle bry mig så mycket
Jag trodde att jag skulle mådde bra av det
Men det gör jag inte
Det är så smärtsamt
Jag kan inte dölja
Varför kan vi inte bara vara tillsammans?
Varför kan vi inte vara lyckliga?
Hur kunde saker och ting gå så fel?

image434
:(
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: