500 kr

                                            Datum: 2008-03-07 Tid: 11:22:45 Kategori: Blandat
Hej igen.

Hade nyss en liten rast på 10 minuter, då stack jag, Anton, Emelie & Charlotte till cafeterian och skaffade lite gott. Jag fick 500 kr av mamma i morses för att köpa skor för, nu använde jag 10 av dem. Stackars de i cafét som fick växla, all deras växel är väl slut nu.

Det jag skaffade var i alla fall en Plopp (as usual) och 3 små lösgodisar. Jag mår illa nu, vill dricka vatten.


Btw, i morrn ska jag på bio! Rambo. Jag hoppas att den är bra, men det är den nog. Sylvester är ju min stora idol, även om mamma inte tycker att han är värd det. Han är kort.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: