Adam Tensta

                                            Datum: 2008-03-11 Tid: 19:16:19 Kategori: Blandat


En helt underbar låt som passar bra till discon! Älskar den. <3


I morgon blir det doktorn först av allt, redan kl 09:00 ska jag vara där, härligt. Tar nog bussen till skolan runt 10 nångång skulle jag tro, då hinner jag endast med matten. Men det kan nog vara bra, fattar ju inte speciellt mycket där. Slutar redan kl 13:00 i morgon eftersom några skulle skriva prov inne i gympasalen, helt underbart. Ska då träna på Friskis&Svettis och kanske något mer, vi får se! En härlig dag i alla fall.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: