Alla snackar bara skit.

                                            Datum: 2008-03-10 Tid: 16:30:48 Kategori: Blandat
Hey igen. Hittade inte uppgiften om matten så jag flyttar fram det lite. ^^ Kan passa på att skriva ett inlägg till.
Alla nu för tiden, och då menar jag verkligen ALLA, snackar skit om allt & alla. Jag ska inte säga att jag inte gör det, för det gör jag. Mycket och länge också. Det är fruktansvärt, men sant. Har jag tur, så vet inte människorna i fråga om detta, eller kanske. Jag vet att alla snackar skit om mig med, men sålänge man inte vet om det, så är det ju lugnt. Det finns nog inte en enda människa på jorden som ingen har snackat skit om.

Jag menar, man snackar skit om barn, ungdomar, vuxna, gamla, saker & djur. Varför är världen så? Kommenterar som jag läcka ur min mun är typ:
"Fyfan vad ful han/hon är!"
"Usch vad ofräsch den är!"
"Skaffa dig snyggare kläder för fan!"
"Var inte så bitchig, ingen tycker om dig ändå!"
"Sluta ät så mycket, du är redan fet & ful & äcklig."


Så snäll är lilla jag. Men jag lovar att folk säger så om mig också, även jag själv säger så om mig själv. Det kallas BRA självförtroende. =) :P

Det är inte bra att jag sitter vid datorn så mycket. Lär mig att skriva fort och då blir det såhär. inläggem blir SJUKT långa.

På onsdag ska jag till doktorn och jag LÄNGTAR. Nu kanske hon kan tala om för mig vad jag ska ta mig till!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: