Bilder på Ella & Missan

                                            Datum: 2008-03-25 Tid: 09:26:38 Kategori: Blandat
Hej igen. =)

När jag för en gångs skull är hemma dagtid, så passade jag på att ta in min kära kanin Ella. Hon är en dvärgvädur i färgen Madagaskar. (Sitter vid den stationära datorn nu så det är jättesvårt att skriva på det här tangentbordet!!)

image490
Tyvärr då så matchar inte Ella och Missan särskilt bra ihop, men de e söta ändå! =)
Ella fyllde 6 år den 15 mars! <3 Den äldsta kaninen jag haft..

image491
Missan då, i min fåtölj. Hon ligger och tittar ner på Ella och undrar vad det är för en typ som är inne i hennes hus. Annars är hon helt ointresserad. Hon ligger där och vilar bara. ^^

image492
En närbild! <3

image493
Haha den här minen är för rolig. Typ: Inte ännu en bild...

image494
Sötis kanin! Hon är livrädd när hon är inomhus tyvärr. Men, på fredag ska hon träffa en blivande kompis! Felix! =) Jag längtar efter att se hur de kommer vara mot varandra haha. :D

Lite bilder såhär på förmiddagen! ;)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: