Biokväll

                                            Datum: 2008-03-08 Tid: 22:31:19 Kategori: Blandat
God kväll :)

Kom nyss hem från att ha varit på bio, Rambo. Jag hörde från någon liten man att det skulle vara den mest våldsamma filmen han någonsin skådat, jag kan hålla med till viss del. Visst, man fick se hur huvuden flög, kroppar krossades/delades m.m. men den var inte så mycket värre än någon annan.
Något som jag förundas är hur jäkla snygg Sylvester Stallone är trots sin ålder..Han är ju trots allt 60+ och väldigt kort, men whatever! :D

Det som är så himla snyggt på honom är håret, munnen (♥), armarna (♥♥) och mycket mer. Killars armar (och tjejers med för den delen) ska vara, enligt mig, ådriga och ganska feta.

image444




Se den här filmen. Den är rätt äcklig ibland, men både rolig & sorglig. Eller förresten, inte så jätte sorglig, mest hemsk. Är det verkligen så här på vissa ställen på jorden? "/

♦♦♦♦◊

Den får 4 små diamanter av 5 möjliga. Jättebra film, men endast 1 timme & 33 minuter. Lite för kort...











Jag ska skapa en ny kategori!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: