Det är som om jag bränts på bål

                                            Datum: 2008-03-09 Tid: 18:56:25 Kategori: Blandat
image453

Ingen mer schlager
 Förlusten i Andra chansen tog Carola hårt. Det kommer dröja länge innan hon ställer upp i Melodifestivalen igen. ?Det kommer dröja ett bra tag för mig i så fall. Det beror på hur Melodifestivalen ter sig framöver. Det finns mer än melodifestivaler?, säger Carola Häggkvist.
--------------------------------------------------------------------------------------------

Jag tittade inte på Melodifestivalen igår, men jag hörde att Carola, eller ska jag säga Androla, inte gick vidare. Men det tycker jag är bra, gillade inte låten något vidare.

Men att däremot Nordman gick vidare, var för mig lite wierd, han var väl VERKLIGEN inte särskilt bra. Den låten lät ju exakt som alla hans andra låtar!


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: