Det går inte

                                            Datum: 2008-03-10 Tid: 17:54:08 Kategori: Blandat
Usch, det går inte. Jag klarar det inte. Världens lättaste uppgift, mattehistorik. Men, jag ska nog ut och springa istället tror jag. Ska försöka få med mamma eller pappa också. Känner för att springa ifrån alla problem & all stress.

Det första jag känner på morgonen när jag vaknar är hur stressen kommer fram. Man måste skynda sig med allt, man ska hinna med det & det osv. Hur länge kommer vi klara av stressen egentligen? Vi människor kommer väl snart att..dö ut. Stressen sätter sig direkt i magen, vilket gör att folk blir sjuka och får ÄNNU mindre gjort. Hur bra är det liksom?

Jösses vad jag skriver här. Som en galning.
Jag har börjat att tycka om bananer. Det är ju hyfsat gott egentligen. Äpplen också. Det ska bli min nya diet. Äpplen & bananer & vatten. Det kommer bli alla tiders.
2 kommentarer                                                                                                                    
  ankan

Äpplen e jättegott :P

Ha en bra kväll! :)

2008-03-10 l 18:03:53
Blogg/hemsida: http://ankaaaan.blogg.se
  Marie

bananer motverkar stress lite har jag hört! :D

2008-03-11 l 00:12:42
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: