Du är vad du äter

                                            Datum: 2008-03-27 Tid: 21:04:44 Kategori: Blandat
image544
Jag fullkomligt älskar det här programmet! Anna Skipper och all mat. Det roligaste av allt är när han den där gubben rabblar upp allt käk som den fete har käkat. Haha, han snackar verkligen tills han inte har någon luft kvar! =D

Idag handlade det om 2 tjejer som skulle gå ner i vikt, den som förlorade skulle hoppa bungyjump. FYFAN, det skulle jag ALDRIG våga göra. Händer det mycket olyckor??

Hon som hoppade hade panik, men hon hoppade i alla fall. Modigt ju! Eller, hon ramlade baklänges typ hehe.

Lär skriva mer senare, lägger mig nog inte än på en stund! ;D
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: