Ellos

                                            Datum: 2008-03-26 Tid: 15:44:07 Kategori: Blandat
  image538

 Jag var inne på Ellos hemsida nyss för att kika ut lite snygga kläder. Vad hittade jag inte då, om inte en skitsnygg, brun skinnjacka. Alldeles för dyr för mig (över 2000 kr) men fin ändå. Med tanke på priset så antar jag att det är äkta skinn också, så då går den nog bort ändå. Men fin är den!


image539

















Även dessa jeans föll jag pladask för. Ser sådär snyggt slitna ut! Om jag hade haft pengar hade jag tagit dem direkt. ;D

Snart kommer pappa och hämtar mig för vi ska ner till färgaffären och hämta "böcker". Jag ska ju tapetsera om mitt rum snart ni vet, så det blir att bestämma vilka jag ska ha! Vitt blir det i alla fall, och en fondvägg av något slag.
1 kommentarer                                                                                                                    
  t h e r e z

finns en jacka på cubus som ser exakt likadan ut fast priset är 499:-
jag köpte den då jag inte ville ge flera tusen för en äkta;) ett tips bara.kram

2008-03-27 l 01:23:54
Blogg/hemsida: http://pinksuicide.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: