En ful tjej

                                            Datum: 2008-03-24 Tid: 17:04:05 Kategori: Blandat
Hejsan ;D

En ful, äcklig tjej jag känner till stör mig. Klär sig konstigt, fult hår, fult ansikte, ful överallt. Men bara för att hon är så populär så får hon asmånga pojkvänner. Jag är inte avundsjuk, nej. Bara fundersam..Nu för tiden är det ju typ, populäriteten hos en som gör om man har en pojk/flickvän. Om man däremot är en "tönt" så är det svårare att få någon, men om man däremot hittar någon, så är denne också oftast en "tönt". Haha, det är ju helt cp egentligen.

Aja, vill bara säga till den här fula tjejen, att sluta vara så ful. Om du ändå kan få killar så kan du väl vara snygg. Liksom, klä dig normalt för fan och gör något åt håret. Bara hänger där, brunt...

Det var allt för mig ;D
6 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

HAAHHAAHHA vem :D

2008-03-24 l 18:46:22
  Anton

Men hon trivs väl antagligen med vem hon är???????????

2008-03-24 l 21:00:35
  Melinda

I guess ^^

2008-03-24 l 21:33:20
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Emelie

VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM

2008-03-24 l 22:01:49
  Marie

meeeeh >.

2008-03-25 l 00:02:24
  Melinda

haha var lugna ;D det är inte ni ;P

2008-03-25 l 08:17:04
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: