En lång promenad

                                            Datum: 2008-03-29 Tid: 17:47:07 Kategori: Blandat
Hej :)

Kom precis tillbaka till lägenheten från en riktigt lång och jobbig promenad runt Munksjön. Vi tänkte att det kunde vara nyttigt att röra på sig lite, så det gjorde vi. Promenaden var väl en 4 km, minst! Det tog oss över 1 timme att gå.(Då var jag kissnödig hela tiden också!) Nu är jag verkligen helt slut och vill bara somna in känns det som.

Såg hur många fåglar som helst under den där tiden. En fasan, 10000 änder, några "dopping"-saker som jag ej kan namnet på. Dök gjorde de i alla fall. Sedan en massa flåsande människor som sprang förbi oss också. En gubbe såg allt för sliten ut alltså..."/

Näe, nu har jag väl inte mer att tillägga i det här inlägget. Ska vila nu och kanske dricka något.
Ha en bra kväll! Kram <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Maja

ha en bra dag!

2008-03-29 l 19:46:25
Blogg/hemsida: http://hahahaba.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: