En riktig snokare

                                            Datum: 2008-03-10 Tid: 17:22:33 Kategori: Blandat
Hej igen.

Matteuppgiften suger hårt, så ag har bestämt mig för att strunta i den en liten stund. Hittar inte ett jävla piss om olika matematiker. Om jag nu råkar hitta något, så fattar jag inget av det som står. Underbart.

Tänkte passa på att säga en egenskap som jag har. Jag är en riktig snokare, och då menar jag det verkligen. Litar inte på en enda människa typ, utan måste leta upp en massa material om den haha. Fyfan vad jobbigt egentligen, men så är det.
När jag var mindre så läste jag min bästa kompis dagbok medan hon åt. Den var låst, men självklart hittade jag nyckeln till den. Där i stod det bland annat: "Melinda är jobbig, jag är JÄVLIGT trött på henne!" Sedan den dagen, det var kanske, 5 år sedan, har jag inte snackat med aset. Eller jo, det har jag faktiskt gjort, eftersom vi har gått i samma klass i 4 år utav dem. Men, jag gillade henne inte, det kan jag lova. Varför i helvete var jag jobbig? Var glad att du hade mig din jävla bitch. :P

Förlåt, men jag var verkligen arg på henne.

Sedan snor jag saker också. Det är inte heller bra. Vad jag snor, får ni väl lista ut själva haha. Nejmen, allt för att göra personerna i fråga arga eller ledsna. Som Anton kanske har märkt, så gillar jag att ge igen om någon är dum mot mig. Fast i hans fall gäller det att han slår mig, klart osm Fan att jag slår tillbaka!

Have a nice day ! <3
5 kommentarer                                                                                                                    
  Natta

svar: tack detsamma! (:

2008-03-10 l 17:31:48
Blogg/hemsida: http://bambistjarna.blogg.se
  Sweet 16´s blogg

tack så hemskt mkt :) vem orkar matte igentligen :) hehe, de inget roligt ämne ellerhur?

2008-03-10 l 17:39:27
Blogg/hemsida: http://performance.blogg.se
  Ellen

Tackar =) din blogg är också fin :P

2008-03-10 l 17:40:18
Blogg/hemsida: http://karlssonellen.blogg.se
  Melinda

Sweet 16´s blogg: Nej usch jag hatar matte. Är så dålig på det och tycker att det är..ointressant x) haha :D

2008-03-10 l 17:50:58
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Cajsa

emma?:P

2008-03-10 l 18:13:33
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: