En underbar dag

                                            Datum: 2008-03-10 Tid: 16:22:24 Kategori: Blandat
Hej hej :)

Är riktigt glad idag faktiskt. Hade inga lektioner alls eftersom vi hade friluftsdag. Det visste jag sedan länge, men igår lyckades jag förtränga det när jag skrev på kvällen...:P

Dagen började med att jag tog bussen in till Skövde vid 8. Hoppade av vid skolan som vanligt och gick in med mina väskor. Men skolan var tom...inte en människa (ingen elev i alla fall). Jag fick tag på rektorn och då påminde han mig om att jag hade bowling...
ILLA. Klockan var 08:45 och bowlingen började 09:00. Ta mig in till stan  på 15 min alltså. Men jag ringde Anton och han sa att Emelies buss gick förbi Hasslum alldeles strax. Jag sprang dit och hann med! En förvånad Emelie satt i bussen och såg mig kliva på. x)

Kom in till resecentrum och träffade Anton & Carin. Gick tillsammans till bowlingen och spelade 2 serier. Jag var totalt värdelös i början, missade hela tiden. Men sedan hittade jag tekniken och fick en efterlängtad STRIKE. Det slutade med att jag kom 2:a, rätt nöjd! =)

Vi åt på Benidorm (nu är jag luspank!). Kött med pommes & bearnaisesås. (Stavning?) Det var svingott. Carin köpte sig även lite plagg inne på i en italiens butik. Butiken saknade dock provdum, så hon sket i att testa och köpte bara. Vi gick lite senare in på en skoaffär där plaggen skulle testas. Men det gick åt..helvete. Vi hade INGEN aning om hur den ena saken skulle sitta, det såg helt knäppt ut! Gick tillbaka till den italienska affären och bytte ut den + frågade hur den skulle sitta på.
Som tur var så kunde hon som jobbade där förklara hur den skulle sitta på!

Egentligen skulle vi ha gått en promenad också, men det gjorde vi icke. Eftersom vi inte åt i skolan (där promenaden skulle börja) så hade vi ingen aning om vart vi skulle gå. Duktigt av oss..

Gick lite inne på Commerce och tittade. Emelie köpte sig ett par örhängen osv...Sedan åkte Emelie hem för hon mådde icke så bra! "/
Men tro inte att jag ej fått motion. Jag tränade på Friskis&Svettis som jag inte gjort på över en vecka. Det var roligt och jag sprang på bandet en liten tid. ^^
Det var en jättefet tjej där som var så positiv till att börja träna. Man blir så glad av att se sådana kom jag & Anton på. Kul att de insett att de borde gå ner i vikt, då ska man ju puscha dom!! =)


------------------------------------------

Back to school again. Har en MASSA uppgifter känns det som, men som jag inte orkar ta itu med. Men jag är nog inte den enda skulle jag tro. Har exempelvis värsta matteuppgiften. :S Ska skriva om en massa (3) gamla matematiker och vad de gjorde m.m. Btw, den ska vara klar idag och jag har inte ens börjat. Duktigt Melinda.
3 kommentarer                                                                                                                    
  EmeliE :)

HAHAHA MEN VaFAN! nu glömde du ju berätta om din födelsedag på bowlingen, HAHAHAAHAHAHHAHAHHA :D

plugga på hej å hå, kommer inte ens ihåg vilka matematiker ja valde, HAHAHA. smartis ;)

2008-03-10 l 16:30:54
  Melinda

Haha samma här, inte en jävla aning. JUSTDE det glömde jag att säga! Får göra det i ett senare inlägg x)

2008-03-10 l 16:31:36
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Anonym

JA DU MÅÅÅÅÅÅÅÅSTE säga det i ett annat inlägg senare ikväll. HAHAHAHA :D

2008-03-10 l 17:15:59
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: