En underbar sång

                                            Datum: 2008-03-07 Tid: 10:47:15 Kategori: Blandat
Jag har alldrig upplevt ett one night stand
eller vaknat upp på en öde strand.
Att få lakan som sitter fast i mitt kön
har jag faktiskt med i min morgonbön.
Jag är inte snygg och ganska klen och kommer
inte in mellan kvinnors ben
Jag har en egen pool och tror jag är cool
Jag har provat allt även på PRO

Går du ensam hem från krogen är du en loser varje gång
Och du frågar efter nummer men du får alltid samma svar
Då har vi rätta formeln det enda medlet för dig
konvertera dig i Thailand och operera om dig till tjej

Jag kommer aldrig in på nån swingerskrog att jag är oskluld ja det förstod dom nog
Ja förstå hur kul det skulle va och kliva upp ur nån annans säng nån dag
Men mina kådisar dom torkar ut jag kommer aldrig få ett riktigt skjut
Mitt liv har bestått av att stå brevid medan alla strular runt och ler

<3...<3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: