Ensam hemma

                                            Datum: 2008-03-25 Tid: 13:21:48 Kategori: Blandat

Tja fan! :D

Vilket lyxliv katter lever egentligen...

Det är hemma hela dagarna (endel i alla fall, min bland annat) och bara softar. Tar det lugniSCH^. Nej men, alltså nu har jag varit hemma hela dagen, ensam, och det är hur skönt som helst. Man kan lyssna på hur hög musik man vill, sjunga, DANSA (fast det gör inte jag nu när jag är lite sjuk..) och baka och grejja. Helt perfekt.

Har precis sett ett youtube-klipp med Björn Gustavsson, tröttnar aldrig på den mannen haha.

På fredag kommer Sebastian hit, då ska han ta med sig lilla (gamla!) Felix hit + en bur. Han ska få träffa Ella och då får vi se vad som händer haha. De kanske kan bli vänner förhoppningsvis. Felix ska även få träffa Missan, haha det ska bli kul! Se Missans reaktion. Antingen blir hon nyfiken, eller så skiter hon i honom. Det återstår att se! =)

Datorn jag sitter vid just nu har inget ljudkort i sig, så jag har min bärbara precis bredvid och lyssnar lite smått på Daddy Dj. En undebar låt! <3

Nu ska jag försöka hitta mig något att äta så jag inte stendör bums, men ha det bra så länge! =)

image528

Bjuder på den dära ;D


 

2 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Jag tycker inte att de låter som en bra idé de där
med kaninerna;) men gör som du vill.. men var berädd på ungar;)
söta ni är:)

2008-03-25 l 13:28:57
  Emelie

usch, det kommer bli kaninbebisar!
DU HAR GLÖMT ATT BERÄTTA ATT MISSAN INTE ÄR I SÅ BRA FORM, hahahaha, som i söndags morse duvet ;) Hopp *duns* ner på golvet xD
HAHA åh. vad jag ser emo ut på bilden, med handen framför munnen å allt. HAHAHA
(fina bilder å minnnen vi har, i några inlägga ner btw :)
)

2008-03-25 l 13:31:59
Blogg/hemsida: http://xemelie.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: