Festisch

                                            Datum: 2008-03-16 Tid: 22:44:05 Kategori: Blandat
God kväll människor! =)

Jag igen. Tänkte lägga upp lite bilder på en gammal fest jag var på för några veckor sen. Har bara inte blivit av tidigare eftersom jag inte haft några bilder, men nu snodde jag från Emeies bilddagbok. x)
Det hela ägde rum i den lilla "hålan" Falköping, en lite läskig stad om ni frågar mig, men visst, den duger.

En mycket ofräsch och äcklig bild på mig, tagen hemma hos Charlotte. Har precis gjort mig i ordning med löshår, kjol, skärp & en djuuupt urringad tröja, x) Btw, fat legs!
image461

Ännu en bild tagen hemma hos Charlotte, här på mig & Emelie. Varför jag har så mandelformade ögon? Jo, min mamma & pappa har det också. Kan det vara därför? Jag vet, det är fult, men så ser jag ut i alla fall. Kan icke ändra på det...än. :P
image462

Här är de flesta av oss samlade i en liten soffa hemma hos en tjej i Falköping som heter Emmy. Ett mycket fint och mysigt hus, älskade det! Om ni undrar vem jag är, så sitter jag med en vit handväska i handen. x) Där i hade jag min mobil och mitt bankkort typ xD Har inte jag samma min som typ..Blondinbella förresten? :O
image463

Schyst fest, slaggade på en pizzeria efteråt. Var så sjukt trött så det fanns knappt, ändå hade jag sömnproblem när vi väl kom hem. Underbart! Justde, inne på pizzerian satt det ett annat gäng, vuxna människor. Plötsligt kommer en galen kvinna in och kräver, verkligen KRÄVER, av den ene mannen att få hennes nycklar. Hon är mycket arg..Hon försvinner från pizzerian, och kort därefter den ene killen också. Sedan försvinner de andra 2 en efter en också. Haha, vilken föreställning. :D

image464

Ållefestare, dit ska jag igen. Hoppas på att få träffa alla underbara människor igen. Love them! <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: