Fredag

                                            Datum: 2008-03-07 Tid: 10:32:19 Kategori: Blandat
Hejsan :)

Äntligen fredag (säger jag så varje fredag?) och det är skönt! Endast haft 3 skoldagar den här veckan, kan det inte vara så jämt!? Hade nyss svenska och såg klart på "The shining". Vet inte riktigt vad jag ska säga om den filmen alltså, rätt knäpp om jag ska vara ärlig. Handlingen var wierd, en massa läskiga ljud hela tiden utan att något hände osv.

Igårkväll la jag mig i sängen vid 20:30 redan och läste en bit i min bok, Olycksfågeln av Camilla Läckberg. Rätt okej faktiskt, men känns lite jobbigt att den ska vara utläst till nästa fredag redan. Får panik. Boken har ca 320 sidor, jag är på 150..Läste 10 sidor igår på....30 minuter. Redan kl 21.00 somnade jag. Helt otroligt, sov sedan till kl 07:00. Skönt var det, och jag känner mig lite piggare idag.

På bussen till skolan idag satt jag bredvid en gammal kompis som heter Johanna. Hon går media i Skövde tillsammans med min andra kompis Micciz. Jag skulle också ha valt media, slappt schema! Usch, hatar vårt schema vi har nu, hatar IT över huvudtaget. Människorna + miljön = Underbart. Men ämnena = sugiga.

Har grafisk kommunikation nu, ska göra någon layout tillsammans med Emelie. Vi får väl se hur det går, jag har INGEN idé än.

Puss & Kram
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: