HATA mjäll!

                                            Datum: 2008-03-07 Tid: 11:30:19 Kategori: Blandat
Jag hatar mjäll, så jävla äckligt är det.

image441

Jag tror att jag kan ha haft mjäll när jag var liten. Alla trodde att det var löss, men det ahr jag inte haft. Alltså ni som har det, kan ni inte bara ta bort det? Det finns
MJÄLLSCHAMPOO!
Så vidrigt när det ligger där på tröjan och bara, faller ner sakta, sakta från håret. Man kan se hur det liksom vill därifrån. Aja, det får vara den vidrigaste saken idag, mjäll. Ni som har, om det nu finns några sådana olyckliga, shakka bättre schampoo för guds skull. Tror ni att gud vill att ni går runt och mjällar ner hans jordklot?

image442
Dessutom, så bli ni såhär snygga efter mjällschampoo-perioden. ;) Underbart va?! :D
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: