Hur vanligt namn har du

                                            Datum: 2008-03-27 Tid: 20:53:39 Kategori: Blandat
[ Sökord: Melinda | Kön: Kvinna ] Det finns 1527 kvinnor som har förnamnet Melinda. Av dessa har 1146 namnet Melinda som tilltalsnamn/förstanamn.

Det trodde jag inte. För bara några år sedan så var det typ, 800 st. Jag hatar att folk har mitt fina namn. Jag vill vara själv med det haha. Nejmen, vill att det ska vara mer udda ju! Fast, hehe nu tittade jag lite bland andra namn, och de har typ 20 000. Då kanske mitt är lite ovanligt ändå.

Det finns 266971 personer som har efternamnet Andersson.

Man kan ju säga att jag har ett mer vanligt efternamn hehe. Det går jämnt ut! =)

Om ni själva vill testa kan ni gå in här

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: