Hur var det med självförtroendet?

                                            Datum: 2008-03-04 Tid: 13:23:14 Kategori: Blandat
Har ni bra självförtroende?

Ja, det har tydligen inte jag, enligt alla andra. Visst, jag är inte nöjd med mitt utseende eller något i den stilen men det är inget som jag tycker stör min vardag. Men, det gör det tydligen enligt mina lärare & föräldrar. En lärare som jag hade i ett ämne förra terminen påpekade det i alla fall. Han sa att om jag vara trodde bättre om mig själv så skulle allting gå SÅ mycket bättre..Jag var ju rätt dålig i ämnet enligt honom, han kunde ju bara ge mig VG! Bara...

Alltså, jaha, är det DET som kallas för självförtroende, okej. Jag har aldrig märkt att det har stört mitt skolarbete, men det gör det tydligen. När jag har prov brukar jag alltid tänka något i stil med: men SHIT vad det är provet suger balle! Kommer gå åt helvete! Sen får jag tillbaka provet, då får jag G eller VG. Men ibland kan det vara tvärtom, man bara: SHIT vilket lätt prov, kan ju LÄTT få MVG på det här. Men vad händer...knappt G. Aja, shit happens..

Har alltid haft och kommer alltid att ha ett dåligt självförtroende, jag är ingen Blondinbella direkt. (:P) Can't help it.  Anledningen till mitt stärkta dåliga självförtroende det senaste året kan bara bero på 2 personer, som jag känner nu.  Nämner inga namn, men ni måste ha varit med och påverkat det.  Men det gör inget! Känn er inte ledsna  för det inte, jag överlever. ._.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: