Kanon presentation!

                                            Datum: 2008-03-27 Tid: 09:57:08 Kategori: Blandat

Hej på er! :)

Har precis stått där framme och haft en presentation om MAX, som jag nämnde förut. Det gick faktiskt jättebra! =D Var lite nervös innan, men för tusan, jag skäms inte för den här klassen så som jag gjort inför alla andra. Det är ju jättebra! =D
Nu ska jag sitta här och lyssna på alla andra presentationer resten av lektionen skulle jag tro, som handlar om olika företag. I like it!

Något jag däremot inte gillar är bilddagboken! Loggade in 100 gånger om dagen förut, la upp bilden & kollade på andras bilder, men nu är det inte längre kul när det är så himla fult. Jag vet att jag inte är ensam om att tycka det hehe.

HAHA, jag har blivit helt beroende av bloggen nu. Så himla kul när man får besökare & kommentarer. Om man inte har det, så är det ju typ ingen mening med en blogg känns det som. Hoppas det fortsätter såhär! =D


PUSS<3

2 kommentarer                                                                                                                    
  Jessi

fin design du :)

2008-03-27 l 10:05:53
Blogg/hemsida: http://jessi91.blogg.se
  Hanna

Jävla snygg design! :O Önskar jag var så duktig. ;)

2008-03-27 l 10:13:49
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: