Kullerbyttor i sofforna

                                            Datum: 2008-03-11 Tid: 15:15:04 Kategori: Blandat
Hejsan svejsan!

Var nyss ute i korridorerna och hade lite rast. Gjorde en massa kullerbyttor i sofforna så nu är jag grymt varm & en aning yr. Men, nyttigt ju, fast jag tror jag kommer spy upp min mat alldeles strax. I alla fall en liten skvätt.
Jag ska skaffa mig nya, fräscha, vita skor snart. Hoppas att de finns i min storlek, hoppas!

Känner för att skaffa mig mycket nya saker, tröjor, byxor, jackor, väskor, smink, ja allt! Tyvärr har jag inte pengarna till det, men förhoppningsvis kanske jag kan få pengar av någon annan. :)

Behöver en så jäkla massa saker alltså, när man väl tänker efter. Eller egentligen, behöver gör jag väl inte, men jag VILL ha. Smink, spray, schampoo, balsam, lösögonfransar, mascara + mycket mer. Haha, lite fräscht sådär! =)

Ha en bra daag! =)

3 kommentarer                                                                                                                    
  Lauriie

Taaack,Det har du med =)

2008-03-11 l 15:57:50
Blogg/hemsida: http://Lauriie.blogg.se
  Jenni

Tack detsamma :)

2008-03-11 l 16:10:51
Blogg/hemsida: http://lacune.blogg.se
  Emma o Milla

tack! din e också jättefin :)

2008-03-11 l 16:50:57
Blogg/hemsida: http://faretshaun.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: