Långfredagen /minnen

                                            Datum: 2008-03-21 Tid: 17:40:43 Kategori: Blandat
Hej allihop. :)

Nu är jag hemma igen, det är riktigt skönt. Okej, jag var bara borta i typ, 1 dag, men ändå. Känns som 1 år. Kanske inte riktigt, men nästan.
Häromdagen hittade jag ett gammalt fotoalbum och kikade lite i det, det ångrar jag inte. Där hittade jag en del riktigt snygga bilder på mig själv som ung. ^^ Haha, eller snygga och snygga, dömm själva! =)

image474
Haha, jag och min lillebror. Jag ser ju inte alltför glad ut, men det gör däremot han! En underbar bild!

image475
Här är jag...

image476
Okej, det här är ju porr! Haha, får man verligen ta sånna här kort på sina barn? Tack och lov har jag täckt över det "värsta". ;P

image477
Om ni frågar mig är jag mig riktigt lik fortfarande! Här är jag ändå bara 4 år gammal.

image478
Den här bilden diggar jag något enormt! Kort är jag! Det är mammas stövlar som jag faktiskt har som...byxor. x) Kanske borde jag använda hatt oftare? =)
2 kommentarer                                                                                                                    
  emelie

hahahaha fan va najS :D

2008-03-21 l 18:14:43
  Cajsa

söt du är

2008-03-21 l 18:46:51
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: