Ledig dag nr 2

                                            Datum: 2008-03-04 Tid: 13:14:49 Kategori: Blandat
Hejsan =)

Hur är det med er idag? Jag mår väl hyfsat bra, trots endel omständigheter. Det känns redan som om den här dagen är förbi, men det får den inte vara, måste plugga till naturkunskapsprovet som är på torsdag...

Kan det inte bli 12 mars snart så jag kan åka till den förbannade doktorn?

Jag borde fasen bi läkare själv, så att jag kan bota mig själv! Det tar ju en sådan förbannad tid, men om jag hade varit där, hade allt gått på nolltid, jag lovar! I och för sig är jag en ganska seh person, men det kan det bli ändring på.
Tittade på Nils Karlsson Pyssling förut, den gick på TV:n. Det är fan vad töntiga sådana där gamla filmer är. Måste det inte vara pinsamt för de som är skådespelare och se sig själva nu? 2 små pojkar som inreder och sjunger hela tiden, inte ens gulligt när det är så överdrivet! Det är min lilla åsikt i alla fall.


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: