Lilla hjärtat <3

                                            Datum: 2008-03-27 Tid: 17:18:52 Kategori: Blandat

Lilla hjärtat - Sommarpojkarna

I skolan förut så kom jag att tänka på den här låten. Den är ju riktigt bra faktiskt! En av mina favoritlåtar, eller den var det för något år sedan. ;P

Kom hem alldeles nyss, har hunnit få i mig 2 mackor och en kopp varm oboy. =) I morgon är jag LEDIG, och jag är så glad för det. Vi har inte skickat in något till skolan, men man får väl sjukanmäla mig eller något. Det blir nog bra. Plast i morgon då. <3 Den kommer inte sitta där länge kan jag lova, men i någon minut kan jag kanske få känslan av att ha fina tänder.
I morgon är det också Ålle, men det ska jag inte på så att ni alla vet. Tydligen var det den sista också, aja det är sådant som händer. Dessutom har jag inte råd. xD


3 kommentarer                                                                                                                    
  Viika

Nej, den är i mitten, jag har bara färgat det grått:)

2008-03-27 l 17:24:01
Blogg/hemsida: http://viika.blogg.se
  Cajsa

Minns du när du och jag lyssnade på den i skolan?;) de var tider de!! en evighet sen ju! :P

2008-03-27 l 18:20:05
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Anton

töntmusik melinda:P

2008-03-28 l 20:48:40
Blogg/hemsida: http://indiesponge.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: