Matchande husdjur

                                            Datum: 2008-03-24 Tid: 21:50:10 Kategori: Blandat
Hello again.

Förut när jag stod i duschen (jag snubblade inte!) så stod jag och tänkte på ett gammalt blogginlägg som Blondinbella skrev för ett tag sen. Det handlade om hennes husdjur, och att de matchade. Tänkte inte mycket på det då, men nu slog det mig. Vem i hela världen tänker på att matcha sina husdjur?? Jag menar, får man inte ha en svart och en brun hund? Måste de ha samma färg?
Vart är världen på väg?
Ska man ha matchande husdjur tycker ni?

Jag har en svart-vit katt, en brun kanin och en brun-orange ödla, älskar dem asmycket även fast de inte matchar. ^^

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan lägga mig! Ha en nice afton eller något. ;D
Puss & Kram så hörs vi i morgon! <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

hon verkar ju lite speciell.. den dära..

2008-03-25 l 00:04:28
  Melinda

haha du tycker det ;)

2008-03-25 l 08:16:31
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: