Melodifestival

                                            Datum: 2008-03-14 Tid: 09:35:09 Kategori: Blandat
Hej igen

I morgon är det melodifestival och jag vet knappt vilka som tävlar. :S Så bra har jag följt det liksom. Men det är väl typ, Amy Diamond, Christer Sjögren, Charlotte Perrelli, Nordman, Sanna Nielsen m.fl.
Älskar Sanna Nielsens låt Empty Room. Fin & lugn. Jag ska se på det i alla fall, förhoppningsvis med en stor påse godis också. =)

M*E*L*O*D*I*F*E*S*T*I*V*A*L*E*N

Det snackade de om på radion häromdag förresten. Mix Megapol. Att man kallade det för olika saker, exempelvis Mellis, MF, Mello m.m.

=)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: