Naturkunskap

                                            Datum: 2008-03-27 Tid: 12:49:36 Kategori: Blandat
Hejsan :)

Naturkunskap = NaturKUKkunskap! Fy vad det är jobbigt. Så himla jobbiga uppgifter hela tiden. Nu till exempel, så ska vi ta reda på hur mycket pengar vi lägger ner på elen i månaden. USCH, har ingen aning om vad det kostar..
Har typ, lika många lektioner kvar som jag haft idag. Bland annat svenska. Tror INTE att läraren har rättat våra recensioner, men förhoppningsvis. Eller nej, det har hon nog inte.
NU ÄR JAG SUR! Jag som annars var så glad idag, fyfaan! "/
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: