No country for old men

                                            Datum: 2008-03-08 Tid: 22:39:04 Kategori: Filmrecensioner
image445

Har nyligen sett på den här filmen också. No country for old men.
En riktigt läskig film om jag ska vara ärlig. Fast egentligen, vad finns det för vits att ljuga om en film? :P Säga att den suger fastän den i själva verket är helt underbar?! I alla fall, redan i början var den läskig, nästan så att man hoppade till. Man sitter hela tiden på spänn inför vad som komma skall, i alla fall jag..
Den här filmen har vunnit flera Oscar, vilket jag tycker är ganska konstigt, för SÅ bra är den faktiskt inte. Men jag är ingen filmexpert, så jag ska inte säga något.

Några som kanske redan sett den? =)

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: