Nothing

                                            Datum: 2008-03-11 Tid: 10:16:27 Kategori: Blandat
Usch, har företagsekonomi nu. Ett ämne som jag verkligen hatar, det har blivit den nya TMS:en, tyvärr. Jag är inte ett dugg intresserad av det, men jag är ju inte intresserad av någonting, så det är ju förståeligt. Där är problemet, vad ska jag ta mig till?

Det enda jag är intresserad av, är djur. Ska jag börja på Naturbruks-saken? Det skulle nog vara det enda jag skulle tycka var roligt. Men vad ska jag utbilda mig till? Ingenting, är svaret.
Nepp, nu måste jag ta tag i mitt liv! Starten är nu.

Och Emelie, vart är du??? Du är inte i skolan, det är tomt!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie S

här är jag! ligger i min säng och kan inte röra mig >.> Men jag looovar att komma imorrn :) då mår jag nog mkt bättre.
^
PUSS.

2008-03-11 l 11:24:23
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: