Olycksfågeln - Camilla Läckberg

                                            Datum: 2008-03-13 Tid: 14:03:22 Kategori: Blandat
image457

Har precis läst ut den här boken. Den var ganska seg i början om jag ska vara ärlig, men framåt slutet fick man reda på allting. Det är en sak som är bra däremot. I hennes böcker får man alltid reda på allt, ALLT. Alla svar kommer, och efter bokens slut har man inga frågor.
Lång bok, 320 sidor var det. Men i slutet gick det snabbt så man läser ur den fort ändå. I dessa böcker är det alltid fruktansvärt många personer med, som man behöver hålla reda på. Också en negativ sak kanske, men annars så.

Den var spännande, det gillar jag. Mycket mord & mycket blod. ;)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Och dit ska jag våga åka imorgon... :S

2008-03-13 l 19:56:10
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: