Paj hos Challe

                                            Datum: 2008-03-16 Tid: 23:30:45 Kategori: Blandat
image472
Den här pajen, med typ broccoli & skinka, var sjukt god, men lite hård i botten & kanterna. Skitsamma. Älskade den, ska köpa sådana fan! Usch så mycket inlägg + bilder jag lägger in, men rensar mobilen haha. Då är det tillåtet.
Håll med om att den ser ganska god ut på bilden också, och ett glas apelsinjuice också. =)
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

det där är inte skinka!! Det är fukking kyckling!!!! Jag äter jätteofta sån paj xD

2008-03-17 l 23:34:54
  charlotte

haha!, mumma med paj elelr var det en melinda pizza? XD

2008-03-18 l 12:43:10
Blogg/hemsida: http://carellen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: