Par med stor åldersskillnad

                                            Datum: 2008-03-07 Tid: 19:41:20 Kategori: Blandat
Hejhej :)

Jag kom och tänka på en sak gällande åldersskillnad. Alltså hur långt kan det egentligen sträcka sig? Är man som mig, 17 år, hur gammal får min kille vara då som max? 20? 40? Eller hur, kärleken har ingen gräns, men någon måtta måste det ju vara. Tänk bara, det kanske skiljer 20 år mellan vissa. De kanske är, säg 30 & 50. Men tänk då, den ene var 20 när den andra var 0.

Sen är det ju också så att ju äldre man blir, desto större kan väl åldersskillnaden vara, detta beroende på mognaden. Det kanske är mer acceptabelt att en 20 & 30-åring är tillsammans, än ett 13 och 23-årigt par. Bara som exempel. x)

Förresten så vill jag pierca mig. Har tjatat om det kanske 100 000 000 gånger, men jag vill fortfarande det. I naveln & näsan. Eller, kanske näsan...Eller nej, inte näsan, det är inte så snyggt längre, var finare för några år sedan. :P

Ha en bra kväll! <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: