Parlamentet <3

                                            Datum: 2008-03-24 Tid: 21:32:05 Kategori: Blandat
God kväll (:

Såg alldeles nyss på Parlamentet, ett underbart program alltså.
Björn Gustavsson & Pia Johansson = Blått parti (vann!)
Annika Andersson & någon ny = Rött parti (förlorade..)

Alltså, naaaw vad det är bra! Han började till och med gråta, lille Björn. Haha! =)
Har skrivit klart svenskan nu, känns bra, får nog VG, hoppas jag verkligen. Så många timmar som jag la ner på det. Hela jävla dan för tusan! Har bara suttit vid datorn idag och arbetat och lyssnat på musik. Sen var jag ute och gick en runda med mamma & matade Ella lite. Fast det var inte många minuter.

I morrn ska jag till tandläkaren vid 07:30. Varför kunde jag inte kommit dit några timmar senare är då min fråga? Så jag slipper lite mer av skolan. Det skulle vara väldigt tacksamt. Nu har jag i och för sig haft lov hur länge som helst, men ändå.

Aja, hör av mig snart! Pusspuss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: