Påskafton

                                            Datum: 2008-03-22 Tid: 09:43:09 Kategori: Blandat
God morgon =)

Idag är det påskafton, en underbar dag. Har redan fått mitt påskägg och har nu ont i magen av för mycket godis. Ska snart käka frulle också. ;P
Idag ska jag vara med mina vänner! Hoppas att Emelie kan ta sig hit också, även fast bussen tar 3 timmar för att ta sig 2 mil...;P Helt värdelöst..

image486
Glad påsk allihopa :D
Ät nu mycket godis ;)


3 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Glad påsk på dej med:)
ses sen:D

2008-03-22 l 10:08:14
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Melinda

Japp det gör vi :D

2008-03-22 l 10:20:31
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Emelie

Det kan gott å väl hände :) HIIHIH

2008-03-22 l 12:04:24
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: