Porr

                                            Datum: 2008-03-16 Tid: 23:17:47 Kategori: Blandat
image466
Haha okej, kort taget från mobilen, kass kvalite, men det här ska i alla fall föreställa ett pennställ. Trycker man på pennan som leder rakt in i gubbens röv, så skriker han och stönar för fullt haha. =)

image467

Samma sak gäller den här lilla kvinnan haha. Trycker man på pennan så stönar hon och säger saker som: "Oooh, do it again!" Haha, så grymt sköna prylar alltså. Typ, 150 kr på Partaj!

image468
Nej, det är ingen penna, det är en gigantisk JÄTTEDILDO. Ådrig, lång, lila, vad mer kan man säga? Den vill inte jag ha i mig i alla fall. ;P
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: