Promenad med mamma

                                            Datum: 2008-03-10 Tid: 19:04:06 Kategori: Blandat
Hej igen.

Det blev ingen springtur för mig, utan jag gick med min mamma, 3 km. Nyttigt det också. ^^
Till kvällsmat idag blir det inget mindre än spaghetti med köttfärssås, gud så gott! =)

Justde, jag glömde ju att skriva en sak förut, i inlägget om hur min dag hade sett ut. Det var följande:
På bowlingen så försvann Carin & Anton iväg ett ögonblick, och när de kom tillbaka skrattade de som bara fan. Jag undrade såklart vad det var så var så himla roligt, men inget svar. Sen började Emelie också garva, och tillslut förstod jag varför. A & C hade gått fram till han som jobbade där, och sagt att jag fyllde år idag. (!!!) Helt plötsligt hör man hur han tar fram mikrofonen och säger: "Idag har vi ett födelsedagsbarn här som heter Melinda. Melinda fyller 17 år idag, grattis till henne. Nu tycker jag att vi alla hurrar för henne!"

Sen började hela bowlingen hurra för mig, SOM INTE FYLLER ÅR ens. Pinsamt var det. Folk kom fram och sa grattis lite senare, men det jag sa var: Jag fyller INTE år!! Justde, en liten snubbe kom fram och tog kort också. Usch, usch.

Det var dagens pinsamma händelse.
2 kommentarer                                                                                                                    
  Linda

Du har ju en jättefin header :)
har själv aldrig förstått hur man gör riktigt ;)

2008-03-10 l 20:36:00
Blogg/hemsida: http://feerre.blogg.se
  Marie

HAAHAHAH!!
SÅ UNDERBART :D

2008-03-11 l 00:13:50
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: